Amiben segíthetünk

Változás- és válságkezelés / reziliencia

Olyan világban élünk, ahol fokozottan igaz az a mondás, hogy "semmi sem állandó, csak a változás".
Nem az a kérdés, hogy így van-e, hanem, hogy mit kezdünk mindezzel?
A megoldás a képzés-fejlesztési és támogatói módszertan megújulásában található,
amely elsősorban digitális csatornákra korlátozódik és az egyéni, illetve kiscsoportos támogatásra, fejlesztésre koncentrálódik.

Célunk, hogy a javasolt, módszertanilag az új helyzethez igazított támogatással

  • egyéni szinten csökkenjen a stressz, bizonytalanság, félelem érzete
  • szervezeti szinten megelőzhető legyen a teljesítménybeli hatásfok csökkenés a teljes hierarchiát érintően

Ügyfélkapcsolati kommunikáció fejlesztése

Az Ügyfelekkel kontaktáló munkatársak folyamatos képzése elengedhetetlen feltétele az ügyfélkör bővítésének és a meglévő ügyfélkör megtartásának.
Az asszertív kommunikációs stílust központba helyező kommunikációs képzés-fejlesztési programjaink egyaránt támogatják a személyes, telefonos és írásbeli ügyfélkapcsolati csatornák munkatársait.

Vezetőképzés és támogatás

Célunk, praktikus eszközöket adni a programjainkon résztvevő vezetőknek a hatékony és eredményes vezetői működéshez, valamint fejleszteni a munkatársak kezeléséhez szükséges készségeket.
A vezetői kompetenciák fejlesztésének egészét lefedik leadership programjaink, valamint a támogató szemléletet és működést biztosító mentorképzésünk, mely a leghatékonyabb field coaching módszertan megismertetésére és elsajátítására épül. Fókuszban: elköteleződés - motiválás - delegálás - kommunikáció - konfliktuskezelés - empátia - tolerancia

Szervezetfejlesztés

Meggyőződésünk szerint nem elég ma már – minden szempontból - kifogástalan terméket előállítani, illetve szolgáltatást nyújtani, hanem a teljes folyamat minőségi szintjét minden mozzanatában biztosítani kell. Folyamatoptimalizálás - HR támogatás a kiválasztástól az elbocsátásig - Problémamegoldó work-shopok vezetése - Együttműködés fejlesztés

Kommunikációs minőségbiztosítás

Vállaljuk, hogy közösen kialakított, szolgáltató specifikus kommunikációs kompetencia és értékelő lista alapján, egyeztetett rendszerességgel és számosságban visszahallgatjuk a munkatársak ügyfélkapcsolati beszélgetéseit. A kiértékelést követően, személyre szabott, egyéni fejlesztési javaslatokkal állunk elő, továbbá beazonosítjuk azokat a fókuszterületeket, amelyek fejlesztésének igénye csoport szinten is megmutatkozik.

Online automata ügyfélszolgálati csatorna kialakítása

Az ügyfélkapcsolati terület fejlesztésében mutatkozó legújabb irány az úgynevezett online automata ügyfélszolgálati csatorna kialakítása.
Biztosan elmondható, hogy olyan technológia alkalmazásáról van szó, amelynek
bevezetéséről egyetlen, az Ügyfelei elvárásait és igényeit szem előtt tartó Szolgáltató sem mondhat le.
„Nem az a kérdés, hogy szükséges-e, hanem, hogy mikor tesszük meg a lépést?”