Kommunikációs minőségbiztosítás

Vállaljuk, hogy közösen kialakított, szolgáltató specifikus kommunikációs kompetencia és értékelő lista alapján, egyeztetett rendszerességgel és számosságban visszahallgatjuk a munkatársak ügyfélkapcsolati beszélgetéseit. A kiértékelést követően, személyre szabott, egyéni fejlesztési javaslatokkal állunk elő, továbbá beazonosítjuk azokat a fókuszterületeket, amelyek fejlesztésének igénye csoport szinten is megmutatkozik.

Vállaljuk továbbá a felzárkóztatandó munkatársak egyéni fejlesztését coaching és shadowing (on the job) módszerrel, valamint a szükséges tematikus kiscsoportos kommunikációs tréningek lebonyolítását.

Referenciáink között olyan pénzpiaci Partnerünk is van, akinek megbízásából másfél éves projekt keretében, három hónapos rendszerességgel 500 hanganyagot (call center ügyfélkapcsolati beszélgetést) hallgattunk vissza, értékeltünk és végeztük el a felzárkóztató képzés-fejlesztést.