Múltunk és jelenünk

2002. óta nyújtunk minőségi, teljes körű képzést és szervezetfejlesztési támogatást call centerek, SSC-k, sales teamek és ügyfélszolgálati csapatok részére.
Egyedülálló felkészültségünket, szakmai hátterünket és hitelességünket azok a tapasztalataink biztosítják, amelyeket 1993. óta szereztünk sales és marketing területen:

  • ügyfélkapcsolati "tűzvonalban"
  • vezetőként és
  • szervezetfejlesztőként, mint oktató - tréner - tanácsadó - coach

Gyakorlati tapasztalat

  • Értékesítő, ügyfélkapcsolati munkatárs
    • személyes
    • telefonos
  • Vezetői tapasztalat
    • Kommunikációs manager
    • Telesales vezető
    • Call Center vezető
    • Értékesítési vezető
    • Értékesítési és marketing igazgató

Szervezetszakpszichológus

Képző-fejlesztő

  • tréner
  • coach
  • oktató
  • támogató-tanácsadó